Blåbär

Känner mig som ett blåbär, en nybörjare! Jag gör nu mitt första blogginlägg och jag fattar ingenting...Undrar om någon kommer kunna läsa detta, för jag vet inte hur man publicerar? Men men, alla är vi nybörjare nån gång. Och egentligen är det ganska konstigt att jag sitter här eftersom jag hela tiden har varit den som vart negativ till bloggar. Sandra och Saga ta inte illa upp nu, det har varit jättekul att läsa era men jag skall vara ärlig och erkänna att jag nog tyckt ni varit lite fjantiga! Varför skriva om sitt liv på nätet liksom? Men jag ser ju hur ni har fastnat i bloggvärlden så troligen gör väl jag det också, tyvärr. Tid som jag skulle kunnat använda till viktigare saker kommer jag lägga framför skärmen. Men jag skall inte förringa att det verkar lite kul. Det är ju roligt att läsa om andras liv så varför inte delta själv, lite grann på en kant sådär?

Jaja nu får det vara slut för denna gång, har viktigare saker för mig än att sitta här, blink blink...
Imorgon börjar skolan igen efter det sköna men väldigt korta höstlovet (bara sex veckor till jullovet :D).
Sov Gott allihopa!

Blåbär

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Ja tycker du är söt

2006-11-06 @ 12:55:43
Postat av: Hemlig beundrare2

Fjantig? Jag? haha

2006-11-06 @ 19:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback