Division 1, Sävehof VS Aranäs

SävehofAranäsIdag var det dags då. Mötet mellan oss och Sävehof. Skall bli kul. Är laddad nu efter alla motgångar. Så utklassade vi blev mot Kärra i tisdags. Man kan inte spela handboll med inställningen av att ställa ut skorna på plan och BE Kärra stega förbi dem. HA, idag är det dags att upprätthålla ryktet lite.

Och så skall jag försöka hitta stövlar. NEJ! jag skall inte köpa några rosa/blommiga men håll med om att dem var lite söta. Stövel
Annars måste jag bara berätta om i fredags, jag vet att vi svor på att hålla tyst om detta, men vafan! Jag kan inte, det är ju ganska komiskt ändå! Men det är väl så när ingen har leg, det är en changsning varje gång man går ut. Haha... Men att först inte bli serverade och att sen bli "utslängda" det är inte kul. Fast jag måste ändå säga det, Emma, Sandra och Saga jag är glad att vi gick lite tidigare, så vi slapp sådana där saker. Hellre gå med hedern i behåll. Det är bara synd att det skall bli så, jag kunde ju ha sett idol! Men jag hade ju i alla fall trevligt sällskap, och jag fick ett par skratt ändå ; )... Det är fan att jag missat Idol snart fem veckor i rad. Jag kommer missa finalen på fredag också. Helvete! Jag skall ringa tusen gånger på Markus när jag sitter på bussen till Katrineholm. Jag har sagt att Markus skall vinna sen första stund jag såg honom, och han kommer att göra det! Han "KNÄCKER", som vi säger ; ). Jaja nu måste jag åka till matchen... Önska mig Lycka till!


ErikMarkus          HEJJA MARKUS!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vattenpaket är Gott och Nyttigt! :D

2006-11-26 @ 17:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback