Förvirrad

Hur skall jag göra? Står i valet och kvalet. Vet inte om jag skall fortsätta Matte B- kursen...Varför skall jag göra det liksom, jag kan kämpa mig till ett G, men jag vill inte ha ett G i matte. Jag vill ha ett högre betyg. Och jag kan ju egentligen plugga till mig matte, men har inte tiden just nu. Man får ju som tidigare sagt prioritera och som läget är just nu så väljer jag träningen framför matteboken. När jag gått ut gymnasiet kan jag ta mattekurserna vid sidan av handbollen. Då kanske jag förhoppningsvis har tiden och orken. Jag vet att det låter slappt, men jag är en slö person! Orkar inte ha 1000 bollar i luften! Så är det bara...

Matematik
 Vi får se, på måndag får jag tillbaka det senaste provet. Gick det åt helvete hoppar jag nog av!

Annars så är det riktigt bra i skolan nu! Trivs :D Handbollen går bra, skolan är kul och humöret bättre än vanligt...Allt handlar så mycket om inställning, med positiv syn på saker å ting så går det mycket lättare. Hmm, med vissa undantag då såklart, som matten till exempel.

Smilis

SMILE!



Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att se att du mår bättre älsklingen :D

2006-11-30 @ 09:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback