Frukost till middag?

Det blir så när man är ensam hemma och inte har nån som kan laga mat åt en. För det är jag nog sämst på. Det var inte så länge sedan som jag fick ringa min "för eviga räddare i nöden", fröken Sandra och fråga hur man kokar ägg. Pinsamt, eller vad! Frukost

Föressten måste jag nog snart spärras in någonstans med tvångströja, i ett sånt där rum med kuddar på väggarna. Men Sandra har lovat att sitta vid min sida, Tack- du skall veta att det betyder mycket för mig. Jag håller nämligen på att bli knäpp, jag menar, är människan verkligen skapt för all denna stress och press? Man hinner ju fan inte lämna in ett arbete i skolan förren man får en ny deadline eller ett nytt prov att plugga till. Nu förstår jag er 88:or som klagade på tvåan förra året. Den är hemsk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är för go min lilla curryfisk:P Haha, elelr som kineserna säger, cullyfisk! Pussar

2006-11-15 @ 20:47:36
Postat av: Emmip

Jag håller med dig systra mii! Vi lever i ett alldeles för stressat samhälle. Livet är fan inte enkelt! Tur att man har dig ibland när det är hårt! Och du har mig, de vet du ! Älskar dig min ros!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback