Junior Elit Cupen

Junior Elit Cupen...
Då var det dags igen då. Återigen tänker jag utsätta mig för det som jag redan efter första svängen i Katrineholm lovade mig själv att ALDRIG mer åka på. Imon skall jag dit för tredje gången... Vad håller jag på med?

Jag testar igen, ger man upp är man en loser. Imon skall jag åka dit utan att ställa några krav på mig själv... Jag skall åka dit och ha skoj och slappna av. Inte tänka så mycket! Det spelar ingen roll om jag misslyckas en gång till, det kommer ALLTID fler chanser! Jag skall göra mitt bästa och ta det för vad det är.


Handboll
Tredje gången gillt!


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer du hem snart? Varför du inte höra av dig?

2006-12-03 @ 17:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback