Lyckad kväll :D

Drinkar

Det blev en riktigt lyckad kväll, med gott käk, gott sällskap och en mycket snygg pröjsare ; ) Magnus Christiansson! haha, vilken tabbe jag gjorde när jag skrev under det där kvittot... Men det gick ju hem det med Gaisarn, eller hur? Det kan ju inte spela någon roll om man vänder på namnen. Magnus Christiansson och Christian Magnusson är ju i princip samma sak. Tack i alla fall Kigge, du vet att du är nummer 1 på min lista ; )

Jag och Kigge

Kul också att ingen bangade, och att alla hade trevligt. För det tror jag vi hade va? Och Emma, vilken tur att du har mig, för du är ganska så lättpåverkad- skulle bara upplysa dig om det, haha... Efter den "Sex on the beachen" så va du bra igång. Såå härligt att se dig :D
Kul också att man träffar "gamla" tränaren, haha... Och ännu roligare att han skall dra med oss juniorer till Danmark och Rödspättecup! Jippi, så nu har vi tränare dit. Perfekt att man kan ragga upp "såna" på krogen också, Tacka mig sedan flickor! Men det skall vara seriöst, kom ihåg det Sandra ; )


Sedan har jag inte så mycket mer att tillägga, förutom en sak och det är till Wernersson. Fan va jag tycker om dig grabben, du är så skön- bättre killkompis får man leta efter...  Wernersson



God natt och sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback