Måndag och redan slutkörd!

Måndag och redan slutkörd!

Lååång skoldag idag! Tvåan är egentligen ganska seg. Ettan va grymt rolig, då va det kul att gå till skolan, nu är det inte lika roligt, undra hur det blir i trean då? Men men som min mamma brukar säga till mig: Det blir inte roligare än vad man gör det till! Så imon skall jag gå med ett leende på läpparna hela dagen fastän vi har flera läxförhör och prov under denna veckan. Känns som att jag har pluggat nonstop i två dygn nu eller nått, men jag borde nog kunna naturen nu. Hoppas jag i alla fall. Man vet ju aldrig med mig, från att ha varit bäst i klassen på matte i grundskolan, solklara MVG överallt, till och med på Nationella proven så går jag till IG. Haha! En sån försämring borde inte vara möjlig! Och Sandra du skall veta att jag är fortfarande lite kinkig över att jag inte kunde få ett poäng från ditt prov. Du, jag och Sebbe hade ju kommit överrens om att dela på poängen så att vi skulle klara oss. Om du bara gav mig ditt ända lilla poäng du hade i marginal så hade vi alla tre blivit godkända ju! Hehe... Ååå Längtar redan till helgen! Vad skall vi göra då? Ut  och käka kanske?, eller bio? Vad säger ni? Kunde varit mysigt.
Hoppas alla ni som är träningslediga ikväll njuter, för nu skall jag ut och springa i skogen- är det inte UNDERBART! Tjingeling!

Läxböcker

Kommentarer
Postat av: Saga

Ut å käka? Det verkar kul ;)

2006-11-06 @ 19:13:21
Postat av: Anonym

Sara, du är så härlig:D Ska vi fjäska för matteläraren, så kan du få ett poäng av mig. Jag gör det för din skull!

2006-11-06 @ 22:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback