Sandra ensam och rädd...

Buss
Lider med dig min vän, nu när jag har dig i luren och du sitter ensam och rädd på en mörk busshållplats mitt ute i ingenstans, också kallat Åsa. Jävla busschafförer! Hur kan de bara köra förbi? speciellt en så söt tjej som du- det borde ju vara hårdvaluta på att få ha dig på sin buss!!!

Tio sätt att roa sig på i en busskur:
1. Sjunga högt, utan att någon hör.
2. Filosofera över sitt miserabla liv.
3. Studera båten-bussen-tåget bården som så fint inramar busskuren.
4. Lära sig Saras busstidstabell utantill.
5. Flirta med snygga hunkar i förbipasserande bilar.
6. Spotta i en hög och försöka träffa samma ställe.
7. Räkna regndropparna utanför.
8. Tänka på hur jävla kissnödig man är. Tyvärr går det inte att göra något åt, om man är nykter.
9. Vänta på nästa buss, om en timma!
10. Ringa en vän-"sista livlinan" och fråga vad man skall roa sig med i en busskur.

Sandra, mitt tips till dig är att skaffa en reflex!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sara! Vi äger:P

2006-11-22 @ 20:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback