Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

image301
Jag "älskar" den här killen! Vilken grabb, vilken talang!
Talangen, viljan och spontaniteten, man ser hos honom när han spelar är få spelare förunnat.
Det disskuterades en del när han öppet grät under en match.
"Only girls cry"  kunde man läsa som tidningrubriker, men för mig är det bullshit!
Visst, jag gillar macho killar, det ska jag erkänna men att se honom gråta gjorde att jag själv nästan började lipa hemma i tv-soffan. Det är okej att killar gråter. Det är okej att Cristiano Ronaldo gråter! Det är okej att Cristiano Ronaldo gråter på fotbollsplanen. Fatta att det är detta han lever för! Han ÄLSKAR fotboll, då är det okej att gråta...

              

Kommentarer
Postat av: Saga

jäkla snyftartönt enligt min mening! Killar ska inte gråta såvida inte någon i familjen dör. Punkt.

2007-04-25 @ 18:45:53
Postat av: hanna

sara håller helt med klart grabben ska få gråta!

2007-04-26 @ 09:27:17
Postat av: hanna

men gumman du vet ju att jag fortfarande är fast på jå.. har gjort upp en plan nu på att fösöka sluta med det. haha det är sant..

2007-04-26 @ 19:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback