Dissad fest! -Hissad fest?

Asså, ibland förstår jag inte mig riktigt på folk! Hade bestämt mig för att ha "fest" här hemma hos mig på valborg men det kändes inte som att det fanns något intresse hos någon så därför bestämde jag mig för att avblåsa det hela. Har ju inte direkt lust att ha en fest där de som inte hittade något bättre, kommer. Här ska det fan inte vara någon jävla "andra-hands-fest". MEN, nu, nu vill de tydligen komma hit. Visserligen är det folk som jag inte pratat om det med, men som hört det ryktesvägen att jag ska ha fest. Kändes lite tråkigt att säga till Davis, Sebbe och Räkan att det inte blir något bara för att det verkat  på andra som att det inte är intressant nog. Sorry, killar! Men det kommer fler tillfällen, jag LOVAR!

Återigen FAN!


Kommentarer
Postat av: jonavn

dissa dom nästa gång dom bjuder dig på fest, det gör susen i musen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback