Elit

image292Elit

Smaka på ordet.
Vad tycker du?
Jag älskar det!
Det uttrycker bara positiva saker samtidigt som det känns lite skrämmande...



Nu borde jag egentligen plugga bilteori, men jag orkar helt enkelt inte. Har redan suttit tre timmar på bilskolan idag och teorin KNÄCKER mig! Det är det värsta jag någonsin tatt mig an studiemässigt. Som jag tidigare sagt, ge mig hellre något jätteavancerat och svårt prov i natur eller något. Jag skulle tacka och ta emot det med glädje framför den här skiten.
MEN, jag SKA fixa det. VILL så gärna ha mitt körkort så snart som möjligt :D

Imorgon har jag bara tre lektioner, skönt. Efter det ska jag till banken och fixa några saker och sedan till Kungsoptik för att hämta mina "solisar" :P. Efter det ska jag hem. Hem och plugga teori. Helgen får ägnas åt teorin, som ska skrivas på måndag. Om jag klarar den så ska jag vidare till Löplabbet och belöna mig med ett par nya löparskor och om jag kuggar ska jag vidare till Löplabbet för att trösta mig med ett par nya löparskor :D

Nu ska vi mysa lite här hemma framför Tv:n. Handboll ikväll igen men denna gången är det dammatch, vilket kan vara kul för omväxlings skull. God mat bestående av bakpotatis och en god räkröra. Sedan har en liten fågel viskat i mitt öra att Jesper är nere och köper godis också.
Temptations...


Kommentarer
Postat av: Saga

Tröst eller belöning, strunt samma! Ett par nya skor är du värd i vilket fall! <3

2007-04-19 @ 22:13:19
Postat av: Emma

Haha,vad kul att du har skrivit temptaisons längst ner. Det jobbar vi om i engelskan för att det ska komma på nationel proven :P

Postat av: Carola

Trevlig helg.

2007-04-20 @ 16:53:50
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Sandra

Du är lätt värd ett par nya skor. Och teoriprovet komemr du klara galant stumpan! Puss puss

2007-04-20 @ 16:54:57
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback