Fett nice...

Saga, vi GÖR Göteborg, haha... I alla fall när vi tar bilen. Är imponerad över hur bra du kör!
Oh gaadh, när vi körde om den "kaxiga jäveln" som tidigare kört om oss (som dessutom var ganska snygg+snygg bil) och vinkade! Vinkade, och såg hans brud sitta i sätet brevid! OMG!
Haha...Och fan att han skulle dra om oss en andra gång sedan... :(

Jag är nog inne i något oflyt vad det gäller shopping.
Saga hittade massa snyggt, men jag kom hem tomhänt.
Jaja, jag sparar ju pengar på det sättet i alla fall. Hittade "mina" snickarbyxor ute i affär och har nu bestämt mig för att inte skicka efter dem, så snygga var de inte.  

Måste tilläga att det är sjukt vad mycket snyggt det finns inne på Carlings. Jag har aldrig handlat där, men fan vad sugen jag är på allt som finns där. Inklusive  image297PERSONALEN! Fasiken, va het "Markus-Fagervall-typen" var!
Vill ha!!!

Och när jag ändå är inne på det "manliga könet" så måste jag ju berätta vad som hände när jag väntade på bussen i Vassbäck imorse. Upp jämter mig kör en Saab och stannar till och vevar ner rutan. Jag tittar in i bilen eftersom de ville ha hjälp att hitta en väg i Åsa. Hade ingen aning om vart vägen låg och även om jag hade vetat så hade jag nog inte kunnat förklara, för sheet vilka killar!
Två klockrena 10 poängare! Brunetter (kan man säga det om killar? Aja brunhåriga var dem i alla fall) med solbrillorna på och med gó Göteborgsdialekt! Nästan så att jag kände för att ljuga och säga att jag visste vart vägen låg men att jag inte kunde förklara och istället hoppa in i bilen för att visa vägen, haha...

Ikväll ska jag ta det lugnt, skönt! Låter nog på min blogg just nu som att jag helt tappat vad det gäller utelivet men om jag ska vara ärlig så orkar jag inte! Är helt slut på krog, flirt, alkohol och dans. Okej, flirta blir man aldrig trött på men det kan man ju göra i vardagen. Ikväll väntar, alltså en röjning i mitt rum, om jag orkar och bilteoriplugg, om jag orkar. Skulle jag, vilket jag tror är troligt, inte orka så blir det Tv-soffan som lockar mest.

Soffan, here I come ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback