Grym dag trots regn och spanska kursprov.

Vilken dag! Helt grymt härlig!image300
Har hunnit med massor av saker:

1. Vaknade- mycket trött!
2. Åt gröt, duktigt av mig.
3. Gjorde spanska kursprovet.
Gick åt helvete...
4. Gymmade med Ewe och Sandra.
Snodde killarnas dusch för att höja spänningen i vardagen lite, något jag inte tror att vi gör om ;) haha...
5. Engelskalektion. Disskution om tatueringar och droger.
6. Kunskapsprov till körkortet. KLARADE DET!
7. Köpte skor och pulsklocka som belöning för att jag klarade teoriprovet =)
(Det blev inga "tröstskor", gött).
8. Testade skorna och klockan och förbättrade mig med 9 sekunder. YES!
9. Packade väskan inför imorgon. Hoppas det blir en lika bra dag!

Grattis till jobbet Saga!!!

Vad fan gör det att jag misslyckades på spanskaprovet när jag klarade teorin? INGENTING! Körkortet är så grymt mycket viktigare för mig än vad spanska 1 är. Hade det varit danska, så kanske jag skulle ägnat lite mer tid åt det. Danska kommer jag nämligen ha nytta av en dag ;)

Love you all... (Oj, nu måste jag vara på väldigt bra humör. Spar på vänligheterna Sara!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback