Idrottskillar...

RIK förlorade andra semifinalen mot Hammarby ikväll. Tråkigt... Men måste berömma Andreas Palicka. Vilken målvakt! Född 86, och redan förstamålvakt och given i slutspelet. Han såg så ledsen ut när de intervjuade honom efter matchen, men söt är han. Varför kan inte jag få honom? haha... Det är helt sjukt vad många söta handbollspelare det finns. Har valt helt rätt sport :D  Fast egentligen finns dem inom alla idrotter :D 

  Andreas Palicka, Handboll 
  David Beckham, Fotboll

 Dan Beutler, Handboll  Christiano Ronaldo, Fotboll

  Markus Larsson, Alpint     Andreas Thorkildsen, friidrott- spjut
  Fredrik Ljungberg, Fotboll

   Henrik Lundqvist, Ishockey

Bengt min idrottslärare sa en gullig grej till mig idag. Jag och Ewe satt och snackade med honom om pojkvänner och förhållanden m.m :S. Då sa Bengt (tänk er en stor, macho, idrottslärare/hockeydomare) till mig, -"En dag kommer den bästa killen bara dyka upp framför dig Sara, och säga att han älskar dig" haha...
Va inte det gulligt då? 


                                                                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback