Kinkig

Usch, usch, usch vilken dag! image265
Okej, egentligen har den varit ganska bra men som ni kanske vet går mitt humör ganska mycket upp och ner. Jag har ingenting mittemellan så att säga. Antingen är allting på topp! eller så är det i botten. That´s me. Hittade typ tio par jeans och två toppar och en ursnygg jeansjacka från Pepejeans. MEN ingenting passade!!! Fy fan, jag hatar att prova jeans... HATAR, HATAR, HATAR!!! Och så gick jag därifrån utan att köpa det ända plagget som faktisikt passade, en jeanskjol, också den från Pepejeans bara för att jag var så arg, och nu ångrar jag det.

Sedan fick jag också veta att FARMOR OCH FARFAR har lämnat tillbaka mina glasögon! Det gjorde mig superarg!
Det var pappa som hade lovat att gå tillbaka med dem och så ber han sin mamma och pappa göra det för att han själv inte hann. Småsaker jag vet, men jävligt irriterande. Och pappa jag kan ju säga att jag snart kommer köpa dem igen, bara så att du vet... Gaah!

Imorgon åker jag till Danmark, Fredrikshavn och Rödspettecup.
Just nu har jag ingen lust alls men jag tror ändå att det kan vara skönt att komma hemifrån ett litet tag. Det är ju bara bråk och småtjaffs hela tiden ändå. Och jag tänker fan vara sur på pappa hela kvällen! Sådetså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback