Långhelg

Nu har vi fyra dagars ledighet! Ska bli riktigt skönt, men jag vet ju hur fort dem går. Vips så är det onsdag och dags att traska till skolan igen. Fast i och för sig har jag bara en lektion på onsdag och det är idrott av alla ämnen. Lika bra att börja lugnt så att jag inte kör slut på mig, haha.

Ikväll är jag lite småsugen på att gå ut faktiskt (det är ju fortfarande massa fräscha norskar i "stan"), men det blir inget med det. Sandra frågade mig förut om jag ville följa med henne och Saga ut till Gottskär för att grilla med dem och Sagas klasskompisar. Tackade nej, eftersom jag inte orkade samt att jag har småplaner på att gå upp i tid imorgonbitti och dra mig till StudioActive för att gymma eller se om det finns nån ledig plats på något pass. Snart drar försäsongen igång och jag har inte lust att komma helt otränad dit (ingen risk i och för sig men ändå). Föressten har jag idag köpt Gaino, snacka om manligt. Fick gömma påsen med pulver när jag gick genom skolan och smuggla in den i skåpet, haha...

I helgen måste jag plugga. Har några arbeten som jag inte börjat på ännu som snart skall in. Sista rycket innan det börjar mattas av inför sommarlovet nu. Skall också se om jag hinner med en "träff" med Ino och spela lite Tv-spel. Vet dock inte om jag vågar möta honom på Wii nu när han är Pro i typ alla sporter.

På måndag är det Valborg. Dessa högtider gör mig galen alltså, så överskattade. Alltid är det panik och hets kring dem. Man MÅSTE ha något att göra! Funderar på att strunta i allt vad fest heter och gå på IFK Göteborg- Halmstad på Ullevi istället om jag kommer över hyffsat billiga biljetter. Någon som kanske har lust att följa med???

image318

Kommentarer
Postat av: hanna

ifk- halmstad men det är väl ändå fotboll!! det måste det vara för det är på ullevi :)

2007-04-27 @ 18:56:56
Postat av: Sandra

Ska vi hitta på nåt idag? Puss

Postat av: Herkules ; )

Det är bra sara nu ska vi bara få ut sandra ur garderoben ;) hehehe

2007-04-30 @ 12:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback