Nu är det kondition som gäller!

Klockade mig på tre kilometarn i dag.
Cooper-sträckan alltså, eller vi tjejer springer bara 2,2km va? image299
Hur som helst, tiden var urkass. Nu är det nya skor och eventuellt en pulsklocka jag ska införskaffa imorgon och sedan är det löpning sex dagar i veckan som gäller. Har ju Beep-test på onsdag och Coopertest om några veckor. Beepen hinner jag ju inte komma iform till men kanske ska jag kunna springa till mig ett G på cooper v 22.
VILJA!!!

Körkortsteoriprovet imorgon då. Skall göra mitt bästa och visst ska jag inte gå in med "dålig inställning" men jag har förstått att mycket handlar om tur. Man ska tydligen ha turen att få rätt prov. Alltså kommer jag inte bli alltför besviken om jag skulle kugga, då får jag bara göra om det helt enkelt.

Har kollat handboll hela kvällen. GRYM handboll dessutom! Först tredje av fem semifinaler mellan Sävehof och Skövde. Matchen slutade lika och det blev förlängning.
Skövde vann tillslut med ett mål.
Den första av de två Champions leaugefinalerna mellan Flensburg och Kiel var också mycket underhållande och slutade lika, 28-28. Vilken kväll!!!

Fick inte gjort riktigt allt på min lista idag. Istället för att plugga spanska gick jag ut och sprang (mycket mer nödvändigt, enligt mig). Jag fick heller inte beställt min klänning eftersom det bara fanns M och XL  kvar och jag hade velat ha L. Hmm, får se hur jag gör där.

Sleep well my friends...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Då är vi två som behöver på upp konditionen! Min är så dålig så det e helt sjukt! Men precis när jag ska sätta igång kommer nåt ivägen, som denna gången den rackans färkylningen! Puss puss

Postat av: Saga

Du kommer lätt få VG ;)

2007-04-23 @ 17:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback