orscha

Nu har jag solat, pluggat (LITE) och tvättat altanen. Grymt vad duktig jag är! Och snarast blir det lite damsugning inomhus och eventuellt lite mer plugg :S. Ikväll väntar däremot en tv-kväll ensam hemma, sååå skönt! Har varit 3-4 helger i rad med mycket festande nu och jag vill inget hellre än att ta det lite lugnt. Shit, jag tål inte mycket jag, haha... Men vafan nu har jag haft jävligt kul ett tag och inte varit sådär jätteseriös i skolan och det är nog dags att bryta den "trenden" snarast om jag ska fixa någorlunda betyg. Jag måste också komma igång ordentligt med träningen igen. Det är helt sjukt vad dålig och slapp man känner sig direkt då man inte tränar. Jag mår inte bra när jag inte tränar, därför ska det bli skönt att komma igång med hårdträningen snart.

Igår fick jag vid ett flertal tillfällen höra av en kille i klubben att jag är så annorlunda när man träffar mig ute och vid sidan av handbollen än när man ser mig på planen. Har tänkt en del på det, ordet annorlunda använde han sig av flera gånger. Frågan är ju bara om det är till det bättre eller sämre? Men det hade tydligen något med mina ögon att göra... Men det är väl inte så konstigt att jag ser annorlunda ut, eller uppträder annorlunda mot vad dem är vana att se mig. Jag var ju full, sminkad och träningskläderna var utbytta mot kjol, och höga klackar, håret hade jag utsläppt istället för i en svettig toffs, inte konstigt att jag är annorlunda, eller?

Som sagt, ikväll blir det Tv, funderar på att dra några avsnitt 24.
Imorgon kommer hela tjocka släkten bestående av farmor och farfar, samt gamlefarfar hit för att fira mig och Jesper som båda har fyllt år. Det är visserligen två veckor sedan jag fyllde år, men Jesper han fyllde fan den 12 FEBRUARI!!!

See ya :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback