Regnig söndag

image298
Idag regnar det. Lika bra, eftersom jag måste plugga och få gjort allting som jag skjutit på hela helgen. Jag har blivit så bra på att skjuta på saker, "äsch jag gör det senare" är ett vanligt tänk hos mig just nu. Fan, det är inte bra. Tidigare har jag alltid gjort allting direkt så att jag slipper ha det hängande över mig men icke nu längre. SKÄRPNING Sara!

På grund av detta blir det en lista över dagens måsten och aktiviteter:
1. Städa klart mitt rum (jag orkade börja igår)
2. Plugga bilteori
3 Plugga spanska
4. Kolla handbollen i kväll på 24an
5. Packa morgondagens saker (kanske hinner jag gymma på hålet?)
6. Skicka efter klänningen på www.laredoute.se

Ha en toppen söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback