Skolkare :S

Nehepp, det gick tydligen inte att ladda upp bilder här på bloggen just nu. Synd, eftersom jag tänkt visa er en stor, strålande sol. Det är jättefint väder ute nu och visst är det skönt? Bekymmer och problem försvinner liksom och man orkar mer. "Inga bekymmer, man är lycklig var dag. Det är en härlig tid- filosofi, Hakuna Matata!"

Ikväll skall hela laget hem till Whenke på avslutning. Avslutning på något som kändes som det knappt hann börja. Men jag måste säga att det känns skönt att vara ledig fram till tredje maj nu, då försäsongsträningen drar igång. En liten viloperiod för att sedan börja på nya kula. Det ska faktiskt bli riktigt skoj att börja löp- och styrketräna ordentligt igen, ni vet så som man bara gör under försäsongen som de flesta hatar, haha!

Idag gick jag hem efter morgonträningen. Jag hoppas inte att Tim, min klassföreståndare läser detta (har nämligen hört av Sandra att han läser våra bloggar emellanåt) eftersom jag skolkade idag. Orkar inte ens försöka hitta på någon förklaring för det finns ingen. Ville helt enkelt hem och städa mitt rum och försöka få pluggat lite körkortsteori. Skolan känns ändå så meningslös vissa dagar. Som igår till exempel, jag åkte in till halv tio för att ha barnpsykologi, men självklart kommer inte läraren. Istället fick jag gå och vänta på idrottslektionen, som förövrigt var jättetråkig och sedan slutade jag vid innan tolv. MENINGSLÖST!

Men nu är det snart helg igen, och strålande sol har jag hört att den har att erbjuda. UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Saga

Åh, Sara. Sol.

2007-04-12 @ 20:49:52
Postat av: Saga

Ska vi fixa din blogg snart förresten? hihi.

2007-04-12 @ 20:50:11
Postat av: Emma

Skolkare där,nej men jag förstör dig verkligen! Jag skolakr just nu kan man säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback