Solsken varje dag!

God morgon!
För visst är den god :D Solsken och klarblå himmel, kan det bli bättre?image267
Jo, lite bättre kanske den skulle kunna bli. Huvudvärken och tröttheten kunde jag varit utan, men jag har ju bara mig själv att skylla. Att festa är kul, men det är inte lika kul att komma hem och inse att klockan är halv sex på morgonen. Men visst, jag hade roligt igårkväll. Först hem till Sandra och sedan hem till Sabbe, sedan förfest hos Camilla, nekade på RumpanBar :S, vidare till Mingel, nattmat på Wally´s och kundvagnsrace hem till Eng, och efterfesten där.

Idag ska jag försöka få pluggat lite (om huvudet hänger med) och så har jag lovat att jag och Jesper ska tvätta altanen :S. Men självklart ska jag först gå ut och lägga mig för att slummra lite i solen :D
Hoppas att ni tar vara på den fina dagen allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback