Super-kul!

image255
Man brukar säga att idrottare är de som festar värst och hårdast. Visst det stämmer nog ganska bra men jag måste också tillägga att vi är dem som festar bäst!
Lagfesten igår var grymt kul. 13 timmar party i sträck...
Började vid kansliet klockan halv tre igår eftermiddag. Vid åtta var det dags för käk, sååå gott! Och vid matbordet så var det ju förståss Alice regler som gällde! 
Vid elva-snåret UTKLASSADE tjejerna killarna i Så ska det låta och efter det var det igång. Vid tre tiden drog jag och några till för att köpa mat och vid halv fyra var det dags att börja leta reda på Camilla och Emilia, eftersom jag skulle sova där. Vaknade sedan vid halv åtta imorse och kunde inte somna om, blää...

Jag, Alice, Tobbe och Johnsson var bäst på volleybolltuneringen, i alla fall när vi spelat ihop oss. Det vill säga efter ett antal förluster...

image256


image257

Bästa dansare var helt klart Lina S och Lina G samt Hake och Emil.
image258

image259

image260
Whenke och Frida, YEAH!


Helt klart en lyckad kväll! Säger bara "The Aranäs gang"! Festar bättre än alla andra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback