Ta nu det lilla lugna...

Okej Sara, ANDAS! Det är mycket just nu, det är bara att acceptera. Skönt att jag mejlat Tim om Oliwer Twist i alla fall, hoppas att han godkänner det. Men nu handlar det om prioriteringar, helt klart! Körkortet och kärnämnerna samt de "vikiga" först. Svenska, Samhäll, Engelska och specialidrott . Hell barnpsykologi och Spanska.

Sedan är jag så sjukt less på de där JÄVLA SOLGLASÖGONEN! Bara för att de lämnades tillbaka så skall det tydligen vara GRYMT SVÅRT att få tag i dem igen! Har letat runt i hela Kungsbacka och hela Göteborg efter dem men ingenstans finns dem eller få har de funnits men blivit köpta! Förstår inte hur så många kan vilja ha just dem glasögonen, det var ju inget speciellt med dem liksom. Tråkiga, enkla, svarta, neutrala glasögon, trodde aldrig att dem skulle sälja slut direkt. Vad fan var det för speciellt med dem som gör att de blivit slutsålda på de ställen som fått in dem på en vecka? Och inte finns de med i katalogerna heller eftersom dem är så nya. Gaahd, jag kommer ALDRIG mer hitta dem, FAN- nu STRUNTAR JAG I DEM!!!! Fast jag vill inte, snyft...

Vilket tråkigt inlägg detta blev. Galet tråkigt men det är så mycket som snurrar just nu. Förmodligen är det nog så som Sandra skrev i sin blogg, att man är till hälften kvar i Danmark. Men som sagt, man måste komma tillbaka till verkligheten också. Hmm, vill inte! Vill leva cupliv ett tag till, det är så skönt. Inga problem förutom "danskdomare" och tråkig mat. Man kan släppa allt och bara VARA, vilket nog är bland det bästa som finns.

Nu ska jag slappa resten av kvällen och ta tag i mitt liv imorgonbitti igen...
 Kanske, om jag orkar....

Kommentarer
Postat av: Emma

Men herregud sara! Det var ett jädrans tjöt om dessa solglasögon :P Hade du verkligen velat ha dom om det inte var nåt kännt märke på dom? Nej då hade du inte brytt dig! Jag lovar,jag känner dig sara ;) Tänk på att vi alla blir fattiga när när domedagen är nära! Var glad för det du har istället! Som mig tex. Haha! Pöööös :=)

Postat av: Sandra

JÄVLA SKOLKARE!!!!! Haha, du missade brownisen! Puss

2007-04-12 @ 14:15:50
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback