Dags att tagga ner.

Herregud! Nu får jag tagga ner.
Mina läsarsiffror har skjutit i höjden de senaste två dagarna när jag skriver om en massa elände. Vad är det man brukar säga? "Skadeglädje är den ända sanna glädjen" Nä, skämt åt sido. Ni som känner mig väl, vet att jag är lite (ehm, ganska mycket) av en dramaqueen. Men det är mycket som snurrar just nu. Jag fattar inte heller vad det är för fel på mitt hjärnkontor. Mitt huvud verkar ha en förmåga att förstora upp, förvränga och skaka om mina tankar fett mycket. Undra om det finns något slags tankefilter man kan beställa hem? Vet ni något om det? Tveka inte att kontakta mig!

BTW, pappa ligger inne på badrumsgolvet (golv?) och svär samt muttrar.
Orsak- vi renoverar!
Hoppas vi överlever...

MORMOR!!! Jag och mamma har övertalat Jesper att starta en blogg. WOW! www.jeespeer.blogg.se är hans adress för er som är intresserade. Enjoy it!

image602

Nice pic, från i somras :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback