En helt vanlig onsdag- läs fastän det är långt!

En helt vanlig onsdag betyder för mig slött gympass, lektioner i K-blocket och ljusa Tigerjeans. Jag vet inte men jag tror att jag omedvetet väljer de jeansen många onsdagar eftersom de är ganska obekväma och vi går en kort dag. Så när jag kommer hem är det första jag gör att ta av dem. Det är sådan där rolig och helt onödvändig fakta som de som läser min blogg får :D. Ungefär lika onödig fakta som det här! Jag har nämligen kommit till en insikt!
I treans omklädningsrum finns det en dusch som det är mer "sprutt" i än de andra vilket resulterar i en evig tävling efter morgonträningarna om vem som först hinner ta den duschen. Malin brukar vinna! Idag fick jag äran att använda den duschen (Malin gymmar inte samtidigt som oss) men insåg att den inte är så bra. Den liksom fräser ner i håret och spinnar loss som fan, vilket resulterar i en jäkla massa tovor :/ Så mitt budskap till er därute! Våga vägra poppisduschen i treans omklädningsrum! Gå mot strömmen istället och ta en vanlig:P

Nått som skiljde sig från andra onsdagar är att Joseph fyllde 18 år! Grattis! (Föressten, om du läser detta så har vi ingen morgonträning imon!)

Jag fick tillbaka mitt svenska nationella prov idag :/ G :O Jag fattar ingenting! Okej, jag trodde kanske att jag skulle få ett MVG, men ett VG var jag i alla fall värd! Ska söka upp den där Boel och avsluta henne hade jag tänkt. De flesta i klassen ska faktiskt sänka den lärare som rättat deras prov så snart finns det nog inga svenskalärare kvar på skolan...

Lunchen idag bestod av julmat! Blä! Usch för julen... Vill bara att den ska vara över! Får ju panik så fort kungsmässan börjar julpynta i slutet av november. Häromdagen vinkade en jultomte på kba-mässan till mig! HAN VINKADE! Det tar ändå priset! Jag sprang därifrån.

Nyrén dina kommentarer i skolan värmer verkligen, haha!
Vi har match ikväll och när jag ska gå hem säger:
Hake: Sara, stänger du igen ikväll eller?
Jag: Ja såklart!
Nyrén: Bara tillfälligt hoppas jag!

Jag vet inte riktigt vad den grabben syftade på men jag och Hake pratade om matchen i alla fall :) haha...

Gud (vad har han med det här att göra :S) vad mycket jag har börjat skriva i mina inlägg. Får nog ta och lägga av med det. Folk kommer ju snart inte orka läsa mina sjukt intressanta romaner. Men det händer ju så fruktansvrt mycket i mitt liv just nu! Idag höll jag exempelvis på att bli bortgift!!! Till min filosofilärares son! Som sagt, man kan aldrig veta vad som ska hända när man går tll skolan. Eller jo, mitt eviga tjat om skoluppgifter fortsätter! Det börjar nästan bli lite komiskt! Den där panikgränsen har jag överskridit för lääänge sedan. Nu skrattar jag nästan åt alla uppgifter och ser en utmaning i dem. Ge mig då! Är detta det bästa ni har att komma med? Försök att avsluta mig! Kan ni inte bättre, lärare? Gaadh, jag klarar ju det galant! Shiet, jag håller på att bli tokig, dårhuset nästa! Men som sagt, klarar jag detta- klarar jag fan allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback