fredagar är veckans bästa dag

Idag hade jag svårt att gå upp ur sängen :/ Fast det gjorde i och för sig inget för första lektionen väntade avslappning och helkroppsmassage. TACK, Sandra- fan va gött :P Sedan har vi spelat innebandy. Jag (vi) sög, enligt Degen. Inget smink idag (inget ovanligt iofs att jag inte har, men nu vet ni ändå ifall ni skulle tycka det var intressant). Äcklig mat i bamba, men tvingade mig att smaka. Åt way to mutch morötter. Kommer att bli orange. Hade en intressant disskution med mina klasskompisar, som vanligt under lunchen, om vad ska jag inte gå in på här. Började plugga till mitt psykologiprov en halvtimma innan start. Tror det gick alla tiders :D Weej! Körde racer hem med "the voice" på högsta! Förfest i bilen! Nu väntar en timmas sovning och efter det ska jag locka håret! Ikväll ska jag vara lite kulturell, ska på teater! Sedan blir det som vanligt Rumpanbar. Gillar det stället,

Det var allt för mig denna regniga fredagseftermiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback