Gaaadh!

image609
Sandsnäckan

Här ska vi bo! Ja till 90% säkerhet i alla fall. Jag hoppas innerligt att vi får det. Som jag letat efter boende under Åhus beachhandboll festival. Gaaadh, hela dagen har jag ringt runt, mejlat och febrilt letat efter sex sängplatser. Till slut gav jag nästan upp och tänkte att vi får sova på stranden. Hotell Åhusstrand kunde erbjuda mig en köplats till deras rum som uppskattningsvis skulle ligga på 1600kr/natt. MEN, så ringer en dam som äger stugor 500 meter från festivalen och kunde nästan garantera oss sex platser under fyra nätter. WIEE! Bokade direkt! Betalar fan direkt också! Fatta vilken tur vi har, om vi får det :D
Helt galet, med tanke på hur svårt det är att få tag i någonstans att bo under festivalveckan...

Nu är jag i alla fall helt slut. Har letat boende hela dagen, gjort ett helt geografiarbete, lämnat tillbaka mina skor, pratat med nån datasupportgubbe ang mina inloggningsuppgifter till jobbet. De funkar nu också, wiee. Så nu kan jag boka pass igen. Lär ju behövas med tanke på allt som ska betalas de närmsta åtta månaderna. Men det kommer lätt bli värt det :D
Gaaadh, jag längtar efter sommar 2008!

Kommentarer
Postat av: Charming man

Kolla min blogg för julklappstips!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback