Har börjat längta

Ligger här i min säng och längtar, hihi...
Så varsågoda, här kommer min längtalista:

1. NYÅR! (Ända tillfället jag tillåter mig själv att dricka lite mer på, innan SM- steg 4) RÖJ är det som gäller :P Glitter och glamour... FEST, PARTY! Wieee...

2. SM-steg 4. Fan vad det ska bli ball...och TUFFT! Vi tror på oss själva men visst slår vi ur underläge alltid. Och det är bra, jättebra! Ingen press liksom.

3. SM-steg 5! ;-)

4. Förhoppningsvis Rödspättecup, Fredrikshavn. GALEN CUP! Vi äger Buddy Holly!

5. Hoppas på att det blir Aranäs Open med juniorerna för sista gången. Ett guld till ska stanna hemma!

6. Balen, kommer förmodligen bli grymt kul och fin :-)

7.Studenten, Champanjefrukost, cab, middag, sol, blommor, vitt och FEST!

8. Bulgarien, 7 juni med min superduperbraiga klass. Kommer bli fett nice! Och fett sjukt!

9. Partillecup, fast dock ej med så mycket regn som det var förra året.

10. ÅHUS BEACH HANDBOLL :P Fett nice...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback