Jag är otrolig!

På två timmar har jag nu startat upp mitt projektarbete! Känns så sjukt skönt :D
Projektet är hemligt men jag kan säga att det kommer bli sjukt bra.
HELT SJUKT BRA!
HAHA, egentligen är jag knäpp! Gick på jullov för några timmar sedan och det första jag gör är att börja plugga trots att jag klagat nått enormt över skolan det senaste. Anledningen: Jag spinnade loss på mina ideér i bilen på väg hem förut och hade ett riktigt flyt i tänkandet. Det måste vara (misslyckade) handvolter, brottning, huvudstående i kombination med The Voice som gjorde det.
Lite Think outside the box- känsla över det! WEEJ!
Shiet vad jag är bra!

image626

Elin avslöjade för mig idag att hon tjuvläser min blogg ibland.
MYCKET KUL! tycker jag! Jag bloggar ju faktiskt för att någon ska läsa, hehe...
Lycka till på tentan i den svåra högskolematten som jag inte kommer ihåg vad den hette :D

Och grattis Emilia till körkortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback