Julavslutning på RumpanBar

Mysig julavslutning på RumpanBar ikväll med laget :D
Utnämningar tilldelades hela laget.
Här kommer några:

Sara (jag)-Säsongens trendsättare: Hon kommer med alla bortförklaringar som finns men vi vet att det är en grej och ingen slump att fickorna på hennes byxor åker ur under match!

Sandra- Säsongens trendbrytare: Att gå från målvakt till att bli utespelare är trendbryt om något!

Annie, Pillan- Säsongens minsting: Hon har "HOOKED UP" med mister G i herrlaget och "plankat" in på Mingel.

Malin- Säsongens mingel: Jag känner de som äger Mingel och de kände direkt igen tjejen på fotot. "-Hon är här varje helg, oftas till stängningsdags. Hon befinner sig inte över bardisken utan UNDER!" Ska de tydligen ha sagt!

Camilla- Säsongens fis: INGEN MOTIVERING!

Fler än så kommer jag inte ihåg, hehe...Nu ska jag dammsuga mitt rum! Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback