Jullov :-)

Äntligen har jag också jullov! Jobbar först igen på nyårsafton :D Nu ska jag ha det bra!

Ikväll: MYSA! Ev. börja packa ner saker i flyttlådor i mitt rum.
Onsdag: Måla taket i mitt blivande rum, plugga och ev. träna (om jag är frisk).
Tordag: Klippa mig :D, ev kolla mellandagsrean här i Kungsbacka och träna. Camilla sova över!
Fredag: Träna 9-11, Träna 13-15.
Lördag: Träna 10-12, Träna 15-17.
Söndag: Handla nyårsmat med Milla.

Ååå så intressant :D Copa detta och spara! Du vet aldrig när du är i behov av Saras liv, vecka 52 år 2007!



Så du är på Thailand eller liknande nästa jul Sandra? Härligt!!! Måste kolla med Emma när hon kommer hem från Philippninerna också. Och Camilla :D (okej Billy, du kan också få åka med). Nästa jul ska jag, "traditionshataren" som Sandra så fint kallade mig, (gillar iofs midsommar) fira på en vit strand :D YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback