Långt, rörigt och totalt ointressant inlägg

Kan ju börja med att jag känner mig smällfet. "Traditionshataren" har inte kunnat undgå maten och godiset! BLÄ! Jag säger då det, julen är så överskattad. Man bara äter och äter, fasten det egentligen inte ens är gott. Och så är jag förkyld så ingen löpning blir det heller. Hur sjutton ska jag då kunna bränna alla jävla, äckliga skumjulgranar doppade i choklad (jätteäckliga, men de finns hemma tyvärr :/ ) Bättre blir det ju inte av att personalen fått massa godis på jobbet. Man går ju där och nallar hela tiden, gaadh. Hur ska man göra för att undvika julen? Läste i någons blogg att ända sättet att undvika kalorierna under julen är att låta de vara kvar på tallriken. Yeah right, ofta det går! Jag måste ju äta och det ända som serveras ÖVERALLT är den där sjukt överskattade maten och det ännu mer överskattade godiset. Eller så har jag bara dålig karaktär. Klasskompisar, handbollsvänner och övriga- när ni ser mig nästa gång kanske ni inte riktigt känner igen mig. Jag är gravid! Ja det ser ut så i alla fall.

ALLA på msn heter typ saker som "All I Want For Christmas Is You". Jag vet inte hur många som heter saker som det eller liknande? TYP ALLA! :S Herregud! Kul att ni är kära och så men det kan la ni vara hela året eller? Jaja, fan va bittert det lät! HAHA! Jag är en ensam, bitter och elak häxa som också nu är fet! Vem vet, en dag kanske jag också skriver sånt istället för Aranäs-Kärra 21-20, exempelvis. XD! Vi slog ju faktiskt ungdoms-europamästarna Kärra i höstas! Det glömmer jag aldrig!

Jag ska faktiskt lägga några nyårsläften i år för ovanlighetens skull. Orka sånt som äta sundare och träna mer. Kanske ska jag eventuellt avlägga ett barnsligt godisförbud, men jag vet inte. Det tål att tänkas på! Annars har jag faktiskt bestämt mig för att år 2008 bli en mer miljövänlig människa.

Synd att alla hoppar av nyår! Jag undrar just om Sandra och Emilia ska vara med? Annars blir vi fyra pers och då kan man ju också undra om det blir någonting överhuvudtaget. Då får jag sätta mig ensam i en bar på en liten ort där ingen känner igen mig i min galaklänning och mitt diamanthalsband. Fet och full! Men 2008 är ett nytt år med nya möjligheter! Nä skämt åt sido! Det blir säkert nått ball på nyår tror jag. Vi brukar ju lösa det mesta! Kanske kommer hela Sävehofs herrlag på besök eller varför inte typ Inter. Jag menar när Zlatan får nys om att jag och Camilla ska fira nyår ensamma så kommer säkert alla italienarna och allt vart de nu kommer ifrån i sina sponsrade Volvobilar och plingar på hemma hos Billy i Kolla. Då lär det bli en kul tillställning! :D

Ikväll har jag packat ner saker i flyttlådor. Shieeet vad mycket skräp man har ändå! Och shieeet vad mycket skit jag snackar. Jo föressten! Vigge och Hake- mamma har hittat billigare resor till London och Premier Leauge. Ska vi kolla på det kanske?

Galet vad jag spann loss i detta inlägg då. Ironibittert blev det! HAH XD!
Bli inte rädda för mig, jag flummar bara eller nått...
Fast ofta ni har orkat läsa ända ner hit. Det betyder ju att ingen orkat ta in hur konstig jag är :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sara! Jag har ett förslag på imorgon! Du kan väl höra av dig om du vill veta:P Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback