Måndagar............är lååååånga

Sitter i datorsalen i skolan. Har haft två lektioner och har två kvar + en håltimma, blääää! Måndagar ÄR lååånga som fan! Yeye, snart är den gjord, me like!

image612

Imorse hade vi redskapsgymnastik. Jag och bockar, barrar, ringar och mattor går helt enkelt inte ihop. Gick mest runt och skröt om att jag faktiskt, tro det eller ej kunde göra handvolter när jag var yngre. Och självklart är det upp till bevis som gäller! Var ju bara tvuuuungen att testa att göra en sådan där mäktig handvolt när man tar sats, hoppar på en satsbräda- sätter händerna på en plint, slår runt och landar på andra sidan, förhoppningsvis på fötterna. Hade till och med publik under mina tappra försök som tillslut resulterade i ett G :D Weeei! Det var nog ingen vacker syn, men räckte förvånandsvärt till ett G! HAHA! Mer än så gjorde jag inte den lektionen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback