Manlig humor

Fick detta lilla roliga skämt från Viggeborn förut på msn.
Är detta vad killar tycker är roligt?

Vad är skillnaden på mod och stake?

Mod är när du kommer hem sent som fan på en freda kväll från krogen med polarna, frugan kommer utspringandes arg som fan med kvasten i näven, och du frågar: städar du fortfarande eller ska du ta en tur på kvasten din jävla häxa? Det är mod.

Stake är när du kommer hem sent som fan en freda kväll från krogen med polarna, har sönder sliten skjorta, kvinnlig parfym doft och sug märken över allt daskar till frukan på röven och frågar: är det din tur nu tjockis? Det är stake!

Nu har jag suttit med samhällen större delen av kvällen. Jag kommer dock inte särskilt långt. SUCK! BIG SUCK! Skolan suger just nu :D Nu lägger jag ner :/ Har 25 timmar och 25 minuter på mig att göra klart den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback