Nyår

Snart är det nyår igen. Förra året firades mycket lyckat hemma hos Ino :D I år blir det förhoppningsvis hemma hos Billy  med Glitter&Glamour-tema. Jag och Camilla har ju lovat att stå för raketerna (ja och de andra tjejerna också då förståss). Jobbar till klockan 18.00 på kvällen men det är ju lugnt. Åker ju direkt, om det nu blir hos honom. Om inte, får vi se vad vi hittar på, utgång kanske :P Letar i alla fall efter en bra klänning. Svart, guld, silver, glitter- hjälp mig!


Så det var den pausen i pluggandet. Har i alla fall fått gjort mitt tal, skrivit klart geografifrågorna och skrivit historian. Nöjd är jag :-) Fast det är mycket kvar att göra :/ Suck... Jaja, lite närmre jullovet känner jag mig i alla fall! YEAH :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sara, lite omgruppering i plugget, på torsdag är historian inställd, så den blir framflyttad...sen ren jobbiga religionsuppgiften kan man hoppa över, för man kan få MVG ändå...dessutom om du vill göra den ändå är den ok att lämna in på jullovet:D

Postat av: Sandra

Just det, talet kan hållas på torsdag också...då ska jag hålla mitt! Pusss

2007-12-04 @ 20:25:49
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback