ont i fötterna

Står i köket och lagar mat. image611
Ja, ni läste rätt! JAG LAGAR MAT! Jag och Jesper erbjöd oss eftersom pappa snickrar och har sig i badrummet. Tror faktiskt att det mot all förmodan kommer att bli gott :P
Akta er proffskockar, snart konkurerar jag om "årets kock"- utmärkelsen med er!

Vart på Frölunda Torg och Kungsmässan idag. Torget va kasst, fanns INGENTING! Men på Kungsmässan hittade jag en del, dock inga julklappar :/ som jag skulle ha köpt. Hade ju fullt upp att hitta grejjer till mig själv. Hehe...

En lugn kväll väntar. Match imorgon mot Kungälv. Måste vinna! Kanske kan få pluggat lite ikväll, hmm. Ja, ska försöka få gjort det så jag kan bocka av lite mer från listan :P Plugga fredagnatt och lördagkväll, det är ganska patetiskt egentligen, hehe...
Men så är jag ju ganska patetisk också!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah, ni spelar match idag visst. Synd, trodde nästan du skulle till Partillebo och kolla in Sävehof. Oh well. Knäck dem idag, jag håller tummarna! :D

2007-12-09 @ 11:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback