Operation renovering

image619Hemma från träningen ikväll också, för att plugga. USCH, man blir inte bäst på det man gör om man låter skolan hindra Sara :S Skäms över att vara lagkapten i ett damlag och inte gå till träningarna pga plugg (har ALDRIG hänt tidigare) MEN jag bara måste få in de sista uppgifterna. Sista kvällen innan lovet nu, sista rycket. Deadline om fyra timmar, jag är på god väg men har tyvärr ändå en del kvar.

Och så har jag lite svårt att slita tankarna från mitt renoveringsprojekt. Ska byta rum, måla tak och väggar samt handla en del nytt. Få upp min Samsung 37a ;-) på väggen och planera garderoberna noga för att få plats med allt. Måste inhandla massor av kuddar till sängen också eftersom sängen kommer få agera soffa i det nu väldigt lilla rum jag ska ha :D Vitt, grönt och eventuellt svart kommer rummet att gå i, vilket kommer bli grymt snyggt :P Måste skaffa stora korgar jag kan ha över garderoberna där jag kan lägga alla mina skor som jag nästan aldrig använder.
Köpte föressten två par nya idag :D Lycka! Ett par Converse- look-alikes. Lite uffigt att inte köpa ett par äkta kanske, men vad gör man inte för kärlek. För med dom skorna var det kärlek vid första ögonkastet! Sjuuukt snygga!!! Sedan köpte jag ett par sjuuukt fula högklackade sandaletter. Dom är så fula att de liksom blir coola. De är mossgröna :D Skulle också köpa ett par riktigt snygga bruna, lyxiga sandaletter men då hittade inte hon i kassan den andra skon så det blev inget med det :/ Fick köpt en sjal till nyår så nu är nyårsoutfiten helfixad :P och så köpte jag en rosa (kors i taket) tröja på H&M (dubbel kors i taket) och lite mer julklappar. Materialist? Javisst :D haha...

Nu får jag ta tag i mitt liv och göra färdigt samhällen som nu klockan 19.59 ska in om exakt fyra timmar. Sedan kan jag surfa runt på ikea.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

FÖR VI HAR GJORT KLART SAMHÄLLEN, FÖR VI HAR GJORT KLART SAMHÄLLEN. FY FAN VAD VI ÄR BRAAA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback