Plugga på lördagkväll??? :S

Tyvärr är det så illa. image600
Tanken var att jag vid det här laget skulle vara färdigpluggad och kunna njuta av lördagskvällen. Så blev dock inte fallet då jag stannade i Kungsbacka till fyra efter en spontanutgång igår kväll med Camilla, Billy och Billys kompis Robin. Trevligt, trevligt. Var "nära" att jag fick med mig en snygg ny Volvo V70 hem också. Den hade ju inte varit fel Robin! Speciellt bakdelen på den är ju grymt snygg ;-) haha!

Spinningen höll på att döda mig igår :/ Shiet, det är ju tungt att cykla. Speciellt om man inte gjort det på ett år eller nått. Löpning är goare måste jag nog säga. Nä nu har jag inte så mycket mer att tillägga förutom att jag är jättetrött, hungrig och allmänt sur för att jag måste plugga en lördagskväll, Suck! Men som fighters brukar säga, "Det som inte dödar, det härdar"... Jag är nog ingen fighter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback