Räknar ner

image618

Måndag: Psykologin- läxförhörstävling
Hälsopilotutbildningen- kursprov
Filosofin- prov

Tisdag: Specialidrotten- inlämning av specialarbete och analys
Geografin- redovisning
Samhällen- inlämning av hemtenta

Onsdag: AVSLUTNING! :D


Vill ha lov! Jag vet att det är min "plikt" att gå till träningen men idag vet jag inte om jag hinner. Jag måste plugga! På onsdag slutar vi och på lördag börjar jag jobba. På torsdag ska vi ut med handbollen och på fredag ska jag och Jesper hem till mormor. Lördag, söndag, måndag, tisdag jobbar jag och sedan den 27: ska jag klippa mig :D Nyår jobbar jag och första veckan på året jobbar jag ett dygn nån av dagarna innan match. På det ska vi ha 17 träningar, jag ska ta igen massor av religionsarbete från skolan som ska in v.2 och så ska jag byta rum vilket innebär, målning, ikea-besök och en jäkla massa slit. Jag ska hinna festa, springa och stretcha samt använda mitt gymkort och påbörja mitt projektarbete. Tänk vad jag ska hinna med på 19 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback