Spara som utkast

image603Trots att jag är sjuk (vaknade igen med ont i halsen, blä) så hade jag ställt klockan på åtta för att masa mig upp till pluggböckerna. Gick jag upp klockan åtta tror ni? NEJ, nu sitter jag här nyvaken med ont i huvudet och sjukt smutsigt hår. Orka tvätta det när ändå ingen ska se det. Önskar att man ibland kunde frysa tiden. Hade inte det varit grymt? Speciellt i sådana perioder där man känner att man inte kan fokusera på böckerna över huvudtaget!!!
Måste ta tag i skolan idag, NU! Men vad ska jag börja med?


*Finslipa klart talet? (Ska hållas imorgon eller på torsdag)
*Skriva vulkanarbetet? (Ska in på torsdag)
*Börja lite lagom med att rita en tidslinje? (Ska in på torsdag)
*Geografi- instuderingsuppgifter? (Ska in på torsdag)
*Historiaarbetet som jag knappt vet vad det handlar om? Typ upptäckternas tid. (Ska in på torsdag)
*Läsa psykologi? (Prov på fredag)
*Fylla i träningsdagboken

*Specialidrottarbete om handbollens historia (Ska in på tisdag)
*Specialidrottsarbete om målvaktsspel (Ska in på tisdag)
*Hälsopilotarbete, kost (Ska in fredag nästa vecka)
*Hälsopilotprov, kursprov (Måndag vecka 51)
*Filosofiprov (???)
*REST: Religionsinlämning, Buddhism VS Kristendom (Skulle in för typ massa veckor sedan)


Det sjuka är att jag knappt börjat med någonting, förutom talet som jag inte ens är nöjd med. Jag lovar att det slutar med att jag gör om hela skiten. Tror inte jag kan stå för vad jag ska säga efter min lilla "dramatik-vecka". Får nog prata om något konkretare än livsdrömmar. Ååååå, vad roligt det är att plugga! :D Men efter de 13 dödspunkterna kan jag gå på jullov :P JIPPI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback