Time to wake up!

Måste ut och rensa tankarna. Mamma jag vet vad du tycker, du tycker att jag flyr. JA, visst det gör jag! Men det är så skönt. Har precis ätit lite. Av en orsak, att jag ska dra ut- annars hade jag vägrat. Ingen matlust alls egentligen... Ingen lust till någonting idag. Är inte i skolan. Sjukanmälde mig, mår inte bra helt enkelt. Har ont i halsen och känner mig allmänt down. Fryser... Tim jag vet att du läser detta. Bli inte arg på mig. Ibland är andra saker viktigare än skolan, jag själv exempelvis.

Aries Horoscope
View:
Daily | Love | Karma
 
Sara,
This is a good time to say exactly what's on your mind. Do not let your family stifle your ambitions any longer. It is time to head out on your own and face the challenges. Strive for success, but do not fear failure.

Astro Outlook

Money

Love

Health

Okej, jag ska säga "what´s exactly on my mind". Jag är så sjukt trött på allting. Känner mig inte trygg alls och oroar mig hela tiden för saker. Jag har slutat att lita på folk så nu är det dags att ta tag i livet snart igen. Men aldrig att jag ska tillbaka till mitt gamla liv. Förändring tack! Från och med nu ska jag vara så egoistiskt man kan vara. Mitt liv handlar om mig och ingen annan. Jag vill ha några få personer i mitt liv (ni vet nog vilka ni är) och inga andra. Jag litar inte på vem som helst... Mamma och pappa jag är ledsen att säga det men jag tänker flytta hemifrån så snart som möjligt. Jag älskar er, men jag är trött på att vara beroende. Jag tänker klara mig själv från och med nu. Sig själv är den ända person man kan lita på till 110% That´s it!

Kommentarer
Postat av: theonlymee

fin header.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback