Trams - live

Allvarligt talat! Dessa killar är helt otroliga! GAAADH! image610
Jonathan Blom Ramel, jag är imponerad av dig! Vilken scennärvaro, vilken talang och vilken glädje du visar på scen! Jag vill också vara en sån sjukt bra underhållare.
TACK, för en trevlig kväll i Kungsbackas tecken. Tror att pricken över i:et är att deras underhållning på något sätt känns så personlig eftersom de hela tiden anknyter till Kungsbacka.
HK Aranäs har lite kaxigt börjat titulera sig Kungsbackas stolthet. Visst, må så vara. På idrottarenan, men alla andra kategorier vinner helt klart TRAMSGÄNGET, smart productions.


Utgången efteråt blev dock mindre lyckad (i alla fall för min del). Det kanske ni förstår med tanke på att klockan bara är strax efter tolv och jag sitter redan hemma. SKÖNT :P Funderar allvarligt på att plugga lite snart. Okej, ni vet att jag är knäpp men jag pluggar ju typ aldrig annars så varför inte ta vara på "den rätta sinnesstämmningen" jag har just nu ? :P

Kanske jag orkar med en löprunda imorgon innan shoppingen också nu när det inte blev så sent ikväll :P Gooodigooodi...
Sandra ta det lugnt ikväll, du har lovat att vara fräsch på shoppingrundan imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Bellz

Själv så festade man med tramskillarna, ett himla trevligt pack det där :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback