ur balans

Vill vara positiv, men ibland är det svårt. Vet inte, men jag känner mig så jävla sviken av vissa! Mamma säger att jag måste öppna mig och berätta vad jag känner. Så fine! Here you go! Sitter här i soffan och gråter. Jag hatar mitt liv just nu! Funderar seriöst på att kasta min dator i havet och telefonen ner för ett stup. Stänga in mig i mitt hus och ligga i min säng för resten av livet! Fan vad jag tappar självförtroendet, tron och viljan. Vaddå inte fattar spelets regler? Det gör jag om någon! Allting handlar bara om en sak! Sådetså! Det spelar ingen roll vem, vart eller när. Det handlar fortfarande inte om något annat.

JÄVLA ELITHOROR! Jag hatar er, och jag hatar världen! Allt utom min familj, mina vänner och handbollen hatar jag! Världen är sjuukt falsk!
FUCK YOU WORLD!

Och shiet vad jag inte borde ha skrivit detta inlägg!

Jag litar inte på någon... Ska aldrig göra det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback