Varning för nytt låååångt och totalt ointressant inlägg

JA! Detta inlägg lär bli långt och extremt tråkigt. Vi förlorade returmötet mot Kungälv också. Med tolv :O bollar! Det är inte sant. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga :S Det ända är väl att vinner man som ett lag så förlorar man ta mej fan som ett lag också. Tjejer vi måste ta oss ur den här svackan! Detta var sista matchen innan juluppehållet. Under tre veckor är det bara träning som gäller nu. Jag tycker att det ska bli ganska skönt faktiskt med endast träningar. Ska bli ganska gott att träna upp sig igen efter en halv säsong av mycket matcher. Jag vill få upp både styrkan och konditionen igen. Känslan efter försäsong är ju enormt go. Tror att vi måste fokusera på fys och självklart teknik men också laganda. Ska boka bord på Rumpanbar till hela laget på torsdag. Funderar även på att lägga in lite spex! Vi måste få ihop laget igen så som det var under SM. Snart är det ett nytt Sm-steg och då måste vi vara redo när domaren blåser igång första matchen mot Sävehof. Då ska vi vara redo att möta Sveriges, på pappret bästa lag!

Jag var rent ut sagt jättedålig idag. Jag brukar vara ganska stabil, tror jag själv i alla fall men idag vettefan vad som hände :S Jag tog en straff sedan släppte jag allting annat i princip. Helt sjukt! Tack Pernilla för ett mycket bra byte! Nä, som sagt, ge mig fysträning nu och tre veckors matchuppehåll! Jag behöver det. Jäklar vad jag ska gymma och springa och fokusera på att spela "rätt" på planen. Just nu känns det nämligen som att jag gör alla rörelser helt fel. Perra skulle direkt ha frågat mig: "Vad tnkte du egentligen där?" "Vad har du för spelidé?" HAHA XD .JAG HAR INGEN ANING!!! Jag känner vilka fel jag gör och jag vet hur jag ska göra för att det ska bli rätt, men varför blir det inte det då? Konstigt är det. Men men, man har svackor, det är bara att inse. Jag ska nog ta mig ur denna också. Något som hela laget ska göra! Under våren ska vi äga! Vi ska avsluta denna säsong med värdighet.

Kollar på uppdrag granskning som handlar om idrottssatsning i mycket unga år. De menar på att om man som ung lär sig att vinna så klarar man inte att förlora sedan. Men så kommer en kille med ett inlägg. Man lär sig aldrig att förlora! Och han har så rätt! Det är något jag hatar, jag kommer aldrig acceptera att förlora. HATAR det över allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback