ANDRENALIN SÖKES

Har precis lagt på med Sandra. Hon är galen den tjejen! På ett bra sätt! Och nu skall jag ut och springa, usch vill inte... Men det kan nog vara skönt, behöver rensa tankarna lite idag känns det som. Efter det väntar lovplugg (borde inte det förbjudas?) och efter det handbollsträning som förmodligen kommer bestå av en hel del fys. Men fys är bra, då får man snygg kropp :D

Igår var en hektiskt dag. Vaknade och hade helt plötsligt bråttom. Det visade sig att jag var tvungen att gå till bussen, uppmärksamma att det är tre kilometer! Och kallt var det så man vaknade ju i alla fall. Kom till bilskolan nästan en timma för tidigt så jag satte mig att göra "läxan" som jag helt hade glömt av. Och vem kommer inte in genom dörren, jo innebandykillen! Wii, så söt! Det charmsötaste jag någon gång sett. Han körde iväg och jag längtade redan till kvällen då innebandyn har träning innan oss. Innebandyträningen är mina måndagars höjdpunkt!
 
Körlektionen gick galant och efter den gick jag för att köpa en födelsedagspresent till Jesper. En riktigt snygg skjorta blev det. Sedan gick jag till bilskolan ytterligare en gång för att plugga lite teori. Det går sakta men säkert framåt med den där teorin. Men den är ju så tråkig!

Sedan gick jag till den efterlängtade innebandyträningen. Alla killar dyker upp en efter en men det är någon som saknas. Fan, han kom inte dit! Och jag som sett fram emot den träningen hela dagen! Haha...



Appropå något annat så måste jag ha hjälp! Snälla hjälp mig att komma på saker man kan få adrenalinkickar av! Jag saknar kickarna så jag kan dö, nu när jag inte får dem i handbollen längre. Fallskärmshopp, Bungyjump exempelvis. Men jag behöver något som ger grymma kickar men som inte är för dyrt för jag är sådan att jag helst behöver dem en gång i veckan! Snälla kom på nått åt mig!


Fallskärmshopp

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sara, det är inte bara jag som är galen! Du är inte så tokig du heller. älskar dig så! Längta till fredag! Du & Jag och naturen. Haha! Pussar

Postat av: Lololis

Handboll är ju världens roligaste sport! :)

2007-02-13 @ 13:58:21
URL: http://lololis.webblogg.se
Postat av: Donna

Handboll är kul, har spelat förut och ångrar ibland att jag inte fortsatte. På tal om kickar,själv klarar jag inte av att åka karuseller så om jag gör det så får jag en sån kick efetråt. Fritt fall tex men det kanske inte räcker för dig..om du nu vill ha en grym kick!

2007-02-13 @ 17:46:31
URL: http://micasa.blogg.se
Postat av: caroline

har du varit på arosfortet eller boda borg? Eller lasergame? adrenalinkickar som inte kostar mycket:)

2007-02-18 @ 10:43:13
URL: http://somedaysofmylife.blogg.se
Postat av: Housenightstalker

Perfect site, i like it!

2008-01-08 @ 19:46:35
URL: http://housenightstalker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback