Bänkvärmare

Så är man ute i blåsvädret då, ute i kylan helt enkelt. Haha, tråkigt att värma bänk men vafan, ganska Parkbänksoft är det också om jag skall vara ärlig. Jag behöver ju inte oroa mig för att mitt hår ska se svettigt och strimmigt ut, eller att se allmänt svettig och grose ut. Min chans att för en gång skull se fräsch ut på planen, haha. Man måste ju se det positiva i det hela. Synd bara att b-lagsbänken oftast är så mycket obekvämare än a-lagets. Lite glamorösare är det ju trots allt i a-laget. Där får man en egen stol och man slipper fylla vattenflaskan själv. GRYMT!  Haha...


Nä men seriöst, jag kommer igen! Var så säkra!


Kommentarer
Postat av: Du vet inte vem ja e ;)

Klaaaaaaart sara, ja vet att du e grym!
Ball vi ska ha i DK :D
Sheet va ja längtar!

2007-02-17 @ 21:37:41
Postat av: Sandra

Sara, vi fixar dethär! Om jag ska vara lite ironisk så är du lätt den hetaste och bästa bänkvärmaren ever! Puss på dig hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback