Det blir aldrig som man tänkt sig

Jag är dålig på att hålla mig till vad jag har sagt. Det blev ganska livat igår trots allt. Hmm :/ Men kul hade vi! En riktigt lyckad kväll, måste jag säga. Sandra och Saga, tack för att jag fick komma.
Det blev en kväll fylld med god mat, gott sällskap, dans, öl ( :O) och massa annat kul ;)

Och nu ska jag åka och spela match, hoppas att det går bra idag! Håll tummarna för mig!
Man kan ju hoppas på samma "speed" under matchen som under gårkvällen, haha!
Högt och lågt, överallt!

Oj, måste nog äta frukost innan matchen, shit- bråttom!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du tycker det var lyckat! Pussar

Postat av: hanna

vill höra allt om hur det gick för dej! ;)

2007-02-25 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback