Ett spöke

Känner mig lite grann som ett spöke. Blek och hängig. Usch, börjar få feber, har mensvärk, känner mig kallsvettig och har jätteont i halsen nu. SpökeJag vet att jag gnäller men det är jobbigt! Blev också lite inspirerad när jag läste Sandras "negativtpositiva" inlägg. Allting är kasst ibland, det kan inte alltid vara på topp. Grejen är den att nu vill jag för en gångs skull i huvudet. Jag är jättemotiverad till allting i mitt liv igen! Vill träna handboll, ser fram emot olika saker, har kul under tiden och vill prestera i skolan. Jag har till och med riktigt roligt skolan. Fast nu vill inte kroppen, orkar knappt lägga i en maskin tvätt- ändå har jag sovit idag! Sitter med alla spanskaböcker runt omkring mig men orkar inte öppna dem. Glosorna vill att jag ska lära mig dem och jag VILL men jag orkar inte. Och det gör jätteont i halsen just nu. Någon som har något tips på hur man lindrar halsont?

Någon som vill ha en kattunge föressten?
Det har kommit en vildkatt till oss som är med barn. Mamma tar hand om katten som förövrigt är döpt till Molly, och hon verkar gilla familjen Andersson, precis som alla andra katter.

Tror att jag ska gå och ta en varm dusch nu och sedan eventuellt gå och lägga mig.
Kanske är det det som är bästa medicinen mot förkylningar...

Kommentarer
Postat av: Carola

Hola amiga. Hoppas att du mår lite bättre. Jag har också feber. Åkt på en förkylning och jag har stannat hemma idag. Känns jätte tråkigt. Vi får väl krya på oss. Adios.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback