Fynd

Idag fyller Saga 18 år! Grattis till dig...

Jag har blivit en hejjare på att shoppa! Haha... Grym är jag. Har ALLTID haft svårt att hitta skor och, som ni vet jeans. De två senaste veckorna har jag köpt FYRA par skor!!! Ett par sneakers och tre par pumps. Jippi!
Idag hittade jag två par pumps på Bianco, LYCKODAG!
Visst att det ena paret var lite för små, men jag är ju van vid det så det ska nog inte vara någon fara :D
Och sen köpte jag en jättefin svart tunika på MQ och ett par sådana där coola Björn Borg trosor, som typ alla har nu. Shit va jag faller för "detallaköperförattdetärdetmodernastejustnutrycket". Kommer ihåg när jag för några år sedan letade febrilt efter de där Formel1- PUMA skorna, som varenda kotte gick omkring i. Jag hade ett par gråa :D Tyckte att de var jättesnygga och att jag var jättecool, DÅ!  

Är det någon som bryr sig? KNAPPAST, därför lägger jag ner nu...
Ha en trevlig fredagskväll allihopa!
Speciellt Sandra, Saga och Sabina som ska till Mingel ikväll och jag får inte följa med. Suck... Men jag kan ju i och för sig sitta här hemma i soffan och glo på Let´s Dance (som jag förövrigt inte skulle kolla på något mer efter att Harald åkte ut förra veckan) och käka Creps samt umgås med min familj. Pappa har ju kommit hem nu :D

Tjing!


Kommentarer
Postat av: hanna

men sara tänk på alla fina sköna underbara pengar du slösat på alla dessa skor!! ett par räcker sen lånar man av mamma! haha puss gumman!

2007-02-23 @ 23:14:25
Postat av: Linda

nu blev jag sjukt shoppingsugen! pumps kan man aldrig få för många av:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback