Handbollspelande fotbollsproffs!

Ojojoj... Vilken pers! Bloggen kronglar och ett tag såg det riktigt svart ut! Och då menar jag verkligen SVART! Gick inte att läsa bokstäverna eftersom de flöt ihop med bakrunden! GAAH!
TACK Saga för att du tog dig tid med min blogg! Jättefin design, men jag kände att vissa saker kanske inte var riktigt jag. Därför tänkte jag fixa lite grann men så blev allting upp och ner :S Hmm... Jaja det löser väl sig, hoppas jag.
Är det någon som vet hur man lägger in en bakrundsbild, ni vet den däruppe, bakom "välkomsttexten" ?

Annars är allting bra! Marcus Allbäck
Spräckte min måltorka igår under "uppvärmningsfotbollen"!
YEAH! Inte för att skryta nu då (haha), men jag är ju den som har störst bolltalang vad det gäller handbollspelarna...eller inte!
Men vi brukar köra fotboll som uppvärming på torsdagar, de unga mot de gamla (eller kanske vore det snällare om jag skrev äldre?). Det är jättekul och jag brukar ändå ligga bakom ganska många av målen, sen kan det ju disskuteras regler och sådant men det tar vi inte nu.
I alla fall så har jag gjort lite dåligt med poäng i de senaste drabbningarna men igår släppte det äntligen då jag fick göra 2-0-målet! WIEE!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman. Nu misstänker jag allt att du har läst mitt första blogginlägg eftersom jag såg att jag hade väldigt många sidvisningar. Kram mamma

2007-02-16 @ 20:40:29
Postat av: Antonio

Very nice site! Good work. http://www.sessit.port5.com

2007-02-27 @ 19:27:58
Postat av: Antonio

Very nice site! Good work. http://www.sessit.port5.com

2007-02-27 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback